perjantai 17. kesäkuuta 2016

Voihan täydellisyys!

Viime perjantaina mulla oli heikko hetki. Illan päätteeksi istuskelin koneella ja selailin nettikauppojen tarjontaa. Ja sitten kävi se, jota pelkäsinkin. "Mä en aio ostaa yhtään mitään koko kesänä" -periaate menetti samantien merkityksensä ja seuraavaksi olinkin jo syöttämässä visakortin numeroa ja painamassa hyväksy tilaus


Nike air max 90 ultra. O M G. Ja se on siinä. Kenkärakkautta parhaimmillaan, ah en kestä!


Niket nro 6 siis in da house eikä muuten tasan ole viimeiset. Oon niin pahasti koukussa, että jopa mun oppilaat on tietoisia tästä ongelmasta...Kevätjuhlassakin sain kaiken kansan edessä tästä tunnustusta! Seuraavaksi haluan kyllä ne varrelliset airmaxit, ehkä jopa kiilakorolla. Mutta nyt mä ihan oikeasti en osta enää mitään. Koskaan milloinkaan. Ehkä.


Uusilla kengillä viikonloppuun, moi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kiva kun kommentoit!