keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

Viisastelijat

Eino sanoi minua kakkapääksi. En halua olla kakkapää.

Isi kuuntelee suomipoppia ja äiti radiorokkia. Äiti on kovis.

Miten minä oikein mahduin sinne äitin ja isin ajatuksiin ennen mahaan menoa?

Äiti on kans välillä ihan kiva, ja mä rakastun äitiin taas huomenna.


Luuletko sinä, että minä muka tottelen sinua? En minä ole sinulla töissä.

Äiti miks sun häämekko on valkoinen, vaikka tykkäät mustasta?

Minä vien sinut vankilaan niin saat olla ihan rauhassa.

Jos sanoo toista tyhmäksi on itse. Niinkuin isi.

Äiti ei tykkää kainalopieruista. Äiti tykkää vaan niistä mitkä tulee pepusta.


Voitko laittaa ryhmähaun. Ei sitä mikä on areenassa vaan sen mikä on viapleissä. Siinä on raider.

Äiti tarvitsee aamulla kahvia. Muuten äitistä tulee tosi kiukkuinen.

Laita ponnari, olen jalkapalloilija.

Isi on kaikkein suurin pomo, sinä et ole yhtä iso kuin isi.

Ei tuo ole mikään vauvalammas. Se on karitsa.

Minä lupaan muistaa ensi kerralla olla varovainen.


Joopa joo. Että tällaiset viisastelijat meillä täällä. Herrat vie meitä vanhempia kyllä ihan kuusnolla näillä jutuillaan. Välillä kun yrittää olla ihan tosissaan ja komentaa, niin useimmiten jätkät sanovat niin nasevasti vastaan, että nauruksihan se menee. En vaan yhtään tajua, että mistä ovat tällaisen viisastelun ja terävän kielen oppineet...

Aurinkoisia päiviä!

4 kommenttia:

Kiitos, kiva kun kommentoit!