maanantai 13. kesäkuuta 2016

Täällä hoi!

No hei vaan hei! Olen Johanna ja olen ollut erittäin laiska bloggaaja. Olen viimeksi kirjautunut koko bloggeriin 3.5. enkä enää edes muistanut koko palvelimen salasanaa. En ole lukenut kenenkään blogia pitkään aikaan enkä ole itseasiassa suonut edes tälle omalle blogilleni ajatustakaan viimeiseen kuukauteen. Syy on sama vanha, kiire. Nyt on kuitenkin loma ja sitä aikaa pitäisi kai sitten vissiin olla aktivoitumiseen...Ensimmäisen lomaviikon päätin pitää edelleen lomaa myös tästä ah niin koukuttavasta blogimaailmasta. Tässä nyt kuitenkin taas olen ja teitäkin näyttää siellä edelleen ihan hyvin olevan, mahtavaa! 

Jos siellä nyt kuitenkin on joku täysin uusi lukija, niin ehkä pieni ja tiivis esittely on paikallaan. Ja ehkä muuten myös muistutuksena teille olemassaoleville lukijoille, että kuka mää oikein olen. 

Olen siis Johanna. Melkein 30vee. Olen insinöörin vaimo. Meillä on kaksospojat, ihanat riiviöt, kohta 4vee. Olen opettaja, joten nyt kesällä pakotetusti ihan mielelläni kotiäiti. Harrastan liikuntaa ehkä vähän liikaa, mutta niin tekee meidän koko perhe. Rakastan kenkiä, kahvia ja korvapuusteja. Himoitsen milloin mitäkin kaunista sisustusesinettä ja mulla on ihan kamala autokuume. Taas. Olen vähän ekohippi ja badassbitch. Lempivärini on musta, mutta kesällä myös harmaa ja valkoinen on ihan ok. Puhun turkulaisittain, vaikka asutaankin tamperelaisittain. Kirjoitan Talonpuolikas-blogia säännöllisen epäsäännöllisesti ja olen hyvinkin suorapuheinen ja sarkastinen. En osaa hoitaa kukkia, en edes kaktusta. 

Siinä tärkeimmät speksit. Tervetuloa uudet ja vanhat, nyt koitan ryhdistäytyä!


Oho hups. Siis DIPLOMI-insinöörin vaimo. My mistake...

4 kommenttia:

  1. Hei sinä! Kiva lukea taas postauksia! Kivaa kesälomaa - täällä nautitaan myös miehen työn suomasta pitkästä lomasta! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No moi! Oikein ihanaa lomaa myös teille, ollaan kuulolla :)

      Poista
  2. Lomailoja! Kesäkukkaset on mun intohimo ja niin moni muukin juttu, etten tiedä, mihin keskittyisin. Otan siis kirjan ja painun peiton alle pihan poikki ahmimaan tarinoita, kun futis pauhaa tuolla seinän takana. Terkuin tuikku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskotko, että mun kasvimaalaatikossa kasvaa ihan oikeasti jotain? :D Rentoa oloa!

      Poista

Kiitos, kiva kun kommentoit!