sunnuntai 18. lokakuuta 2015

Immonen ja Lode

Tämä on asvalttia, eikö niin Aapo?

Tulkaa joku hakemaan minut pois täältä laatikosta!

Minä olen Immonen, ole sinä Lode. 

Eikun minä olen Olle, sinä olet Immonen.

Niistäkää!

Tämä on todellakin asvalttia, eikö niin Aapo?

Tässä on polme havaraa.

Ei se ole polme, vaan KOL-ME.

Minä haluan suihkupullon, minulla on hiki.

Tänään on perjantai, eikö niin äiti?

Haluatko leikkiä tätä leikkiä? Minä haluan välillä olla yksin.

Niistäkää!

Äiti tämä on asvalttia, eikö niin Aapo?

Kato, vaakkeran lehti!

Mitä. Mitä sinä oikein juttelet?

Mää leikin nyt jäähallia. Mää haravoin jäätä, ole sinä pelaaja.

Miksi se rekka tulee tänne? Tämä on kotileikki.

Etsi minulle kaivinkone, minä teen asvalttia.

Tämä ON asvalttia, eikö niin Aapo?

Olen ihan kohta valmis, sitten sinä saat tulla tänne. Sinä olet pelkkä työmies.


Tässäpä tätä iltapäiväulkoilun saldoa noin kymmenen minuutin ajalta. Valittuna vain parhaimmat palat, sillä varsinkin Einon suu käy koko ajan enkä pysy millään perässä. Mutsi vaan istuskelee portailla ja somettaa. Viimeistä lomapäivää oli hyvä viettää seuraten jätkien touhua ja kirjaamalla näitä juttuja ylös, joissa ei ole välillä kyllä mitään tolkkua. Tälle meidän syyslomaviikolle osui aivan mahtavat kelit ja auringon voimalla jaksaa taas painaa seuraavat yhdeksän viikkoa. Sitten on taas loma. Ja kohta iskee joulupaniikki.

Mutta sehän nyt on aivan selvää, että se on asvalttia. Eikö niin?

ps. Glögikausi korkattu! Ou jea.

6 kommenttia:

  1. Jep, glögikausi korkattu täälläkin! :)

    VastaaPoista
  2. Illan naurut! Pojat on kyllä huippuja, kiitos kun jaoit tämän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan ne aika vekkuleita! Ja mielikuvitusta riittää ;)

      Poista
  3. Ei hyvää päivää mitä paskaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, arvostan suoraa puhetta :D

      Mutta kieltämättä olet oikeassa, onhan tämä välillä aikamoista paskaa...

      Poista

Kiitos, kiva kun kommentoit!