perjantai 28. elokuuta 2015

Kevennys

Miks toi papparainen on kaupassa?

Sä oot ällölöllö.

Haluan syödä vettä.

Isi ei saa pussata äitiä, äiti on minun kulta.

Sormeen sattui, en voi kävellä.

Paina kaasua, otetaan toi mopoauto kiinni!

Ei saa jättää ruokaa, muuten muuttuu vauvaksi.


Katsotaanko telkkarista blömblöm? (Vieläkään en tiedä, mikä ohjelma on kyseessä..)

Äiti rakennetaan Ikea jooko!

Isi ajaa komealla Passatilla, äitillä on vaan Mazda.

Meidän naapurissa asuu tyhmä poika.

Räkä on ällöä. Myös pissa on ällöä. Lihakastikekin on ällöä.

Äitillä on ryppynen napa.

En halua syödä tätä, haluan pelkkää makaroonia.

Missä mun tissit on?


Isi haluan punnertaa.

Multa pääsi paukku! *huutonaurua*

Miksi tolla naisella on noin iso maha? Onko siellä vauva? (Valitettavasti ei...)

Kun minä olen iso, haluan ajaa Citroenia.

Ei saa jutella! Kuuntele minua, nyt on minun vuoro puhua!

Voi pientä raukkaa, olet vielä pikkuinen veli.

Haluan synttärilahjaksi sahan. Oikean. Aikuisten.

Ja lopuksi tämän hetken lempisana. Kakka.


Viikonloppuja sinne!

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kyllä noille toheloille saa nauraa ihan päivittäin :D

      Poista
  2. Kiitos illan nauruista! Paras oli tuo "sormeen sattui, en voi kävellä" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on meillä ihan vakio! Yhtenä iltana Aapoa kannettiin joka paikkaan, koska ei vaan pystynyt kävelemään kun se puri itseään sormeen :DD

      Poista
  3. Hah. :D kyl noitten melkeen kolme vuotiaitten jutut on parhaita. Meilläki yks päivä, ku sanoin et pitää kävellä (kaupassa) eikä juosta. Ni poika totes et: ku en mä jaksa kävellä ni sen takia mä juoksen. :D lapsil varmaan se kävely vaatii keskittymistä, jos ei keskity siihen ni jo muuttuu juoksuaskeliks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on niin aitoja vielä tässä vaiheessa! Ja jos erehtyykin sanomaan, että yhtään ei sitten juosta, niin aivan taatusti juostaan ja lujaa :)

      Poista
  4. Hassuja :D Tuo passatti-mazda-juttu kuulostaa ihan semmoselta mitä isi pojilleen voisi toitottaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vahva aavistus siitä, mitä miehet keskenään puhuvat niinä aamuina, kun isi vie poikia hoitoon ;D Eli luultavasti olet hyvinkin oikeassa!

      Poista
  5. Hahha ihanat <3 Voin vaan niiiin kuvitella! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän teilläkin aika pian ala samanlaista juttua tulemaan ;)

      Poista

Kiitos, kiva kun kommentoit!