tiistai 21. huhtikuuta 2015

String love

Ja nyt ei siis ole kyse alusvaatteista, vaikka miehen sain jo innostumaan, kun kerroin tilanneeni Stringin. Ehei, jotain aivan paljon parempaa! En siis pystynyt vastustamaan kiusausta Hullujen päivien perjantaina, vaan aamun ensimmäisellä välitunnilla näpyttelin Pocket -hyllyn ostoskoriin. Melkein kuukauden päivät hylly makoili työhuoneen lattialla, kun emme  vaan päässeet selvyyteen siitä, mihin hylly laitetaan. Jossain vaiheessa olin jo luovuttamassa ja jemmaamassa koko hyllyn odottamaan seuraavaa kotia, mutta lauantaina syntymäpäiväni kunniaksi sain Stringin vihdoin keittiön tyhjälle seinälle.


Ja voi elämä, miten onnelliseksi tulenkaan aina, kun katson koko hyllyä. Se on täydellinen (vaikkakin pikkuisen yksinäinen...) ja juuri meidän näköinen. Jopa mies myönsi lopulta, että ehkä ne sata euroa eivät menneet ihan hukkaan ja hylly näyttää "ihan kivalta", vaikkakin String Pocket on kaikkea muuta kuin ihan kiva. Se on materialismionnellisuutta parhaimmillaan!

12 kommenttia:

  1. Mä tykkään myös! Hulluilta päiviltä en tajunnut tilata, mutta pari viikkoa sitten tilasin fds:stä. Olen myyty. Järkevin tuhlattu 140 euroa pitkään aikaan :"D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli kauan tää haaveena ja nyt en enää voinut olla ostamatta, kun oli niin hyvässä tarjouksessa. :) eli myyty olen täälläkin!

      Poista
    2. Mulla oli kauan tää haaveena ja nyt en enää voinut olla ostamatta, kun oli niin hyvässä tarjouksessa. :) eli myyty olen täälläkin!

      Poista
  2. Mä tykkään myös! Hulluilta päiviltä en tajunnut tilata, mutta pari viikkoa sitten tilasin fds:stä. Olen myyty. Järkevin tuhlattu 140 euroa pitkään aikaan :"D

    VastaaPoista
  3. Sopii teille loistavasti! Ihan paras juhlapäivän ilo! Niin ja nyt sitten arjenkin. ;)

    VastaaPoista
  4. Täällä kans yks String Lover… Työhuoneessa on jo isompi String-systeemi, ja tuntuu että ihastun siihen koko ajan vain enemmän! Tuollainen pienempi pocket-malli sopisi meille moneen kohtaan. Ihan just lähtee tilaukseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä näin kerran jossain lehdessä keittiön, joka oli tehty kokonaan Stringeistä! Aivan mahtavan näköinen ja sellaisen voisin haluta itsellenikin :) tämä tuskin jää meidän ainoaksi!

      Poista
  5. minulla odottaa samainen hylly vaatehuoneessa uutta sijoituspaikkaansa. Kaunis se on.

    VastaaPoista
  6. Oo, kylläpä onkin nätti hylly! Ja tyylikäs asetelma sielä :) Kiitos ihanasta blogista, en oo tainnut aiemmin kommentoidakaan.

    -Anniina- www.raidoilla.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anniina ja kiva kun kommentoit! Tulen ehdottomasti vastavierailulle :)

      Poista

Kiitos, kiva kun kommentoit!