torstai 30. huhtikuuta 2015

Sima, munkki ja jalkavamma

Se on vappu. Ilmapallojen ja serpentiinin luvattu maa ja munkkien yliannostuksen juhlapäivä. Päivä, jolloin töihin saa pukeutua vähän hassusti ja olla ontuva merimies. Hoitoon sain viedä aamulla kaksi pupua ja tämän päivän aikana olen nähnyt jo hipsterin, Peppi Pitkätossun, keijun ja salaisen agentin. Ollaan herkuteltu, hassuteltu ja relattu. Mies aloitti saunan maalaamisen ja jääkaappi on ostettu täyteen grilliherkkuja huomiselle. Ei mikään tavallinen torstai siis!


Vapun kunniaksi päätin vielä eilen pudottaa tyylikkäästi täyden simapullon suoraan jalkapöydälle ja nyt mennään kepeillä ainakin viikonlopun yli. Hyvä minä. Vain allekirjoittanut pystyy toilailemaan näin! Hei simapullolla jalka sököksi, oikeasti...arvatkaa vaan nauroiko ne mulle siellä teekoossa.

Nyt kuitenkin sipsien, pantteripussin ja sen kirotun siman pariin. Jotain hyvää siis tästäkin seurasi, palvelu pelaa ja säälipisteet ropisee! "Äitin jalka on tosi pipi, äiti ei pysty jumppaamaan. Äitin täytyy pököttää." ♥


4 kommenttia:

  1. Simalasillinen taisi riittää mulle. Tein fariinisokeriin ja se on ihan ällömakeaa. Pikaista paranemista sinulle! Tuija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tein myös kokonaan fariinisokeriin ja tuli kyllä hyvää, nyt kun vihdoin onnistui! Mutta en kyllä halua edes ajatella, että juon litrakaupalla pelkkää sokerilitkua.. :D

      Poista

Kiitos, kiva kun kommentoit!