perjantai 30. tammikuuta 2015

Sutkautuksia perjantai-iltaan

Nyt kun pojat ovat avanneet sanaisen arkkunsa oikein apposen auki, on myös hauskojen sutkautuksien määrä lisääntynyt valtavasti. Ajattelin näin perjantai-illan ratoksi jakaa teillekin muutamat, viime sunnuntaina hurmureista otettujen kuvien kera. Huumorimiehiä jo pienestä pitäen!

 
Ei meillä ole koiraa, meillä on äiti.

Väistä senkin iso haiseva virtahepo!

Mihin minun pieni peppu mahtuu, pois tieltä iso peppu!

Anna äiti yksi muumikeksi, jooko äiti jooko?

Ei Eino halua katsoa Tepsin peliä, Eino kattoo kun peppu heiluu. (=tanssityttöjä siis..)

Mennään kauppaan ostamaan uusi äiti.

Ei ole Aapon taskussa yhtään herkkuja.

On äitillä tosi pieni tissi.

Einon nimi on Eino, Aapon nimi on Aapo, äitin nimi on Johanna ja isi on Ritari.

Tämä on tosi pahaa, anna spagettia.

Minä olen palomestari ja Eino on kissanpentu.

En minä ole äitin kulta, minä olen pikkuinen höppänä.

Aapo tönii minua, tarvii mennä lääkäriin.

Isi on minun sankari.


Leppoisaa viikonvaihdetta! Meillä on edessä ensimmäinen viikonloppu pitkiin aikoihin, kun ei ole oikeasti mitään menoja tiedossa. Taidetaan makoilla ja olla, pökkötään vain sohvalla, kuten pienetmiehet sanovat. Adios!

8 kommenttia:

  1. Hahaha, ihania! :'D Meiän tyttö sano viime keväänä suuttuessaan "senkin liikkuva lihakasa!"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Meillä virtahevon lisäksi aika kova tällainen haukkumasana on "pappi"!

      Poista
  2. Hahaa! Ihan huippu! Tätä odotan vaihetta odotan kovasti ja A-muru onkin antanut jo viitteitä tulevasta! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kyllä kieltämättä aika mahtava vaihe! Päivittäin saa nauraa jollekin jutulle :)

      Poista
  3. Haha ! :D Ihanat pojat ! Tuota vaihetta odotellessa.... :)

    VastaaPoista

Kiitos, kiva kun kommentoit!