sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Minä olen outo.

More precious than gold -blogin Alisa haastoi minut kertomaan itsestäni kummallisia juttuja. Tässä niitä nyt tulee, saa nähdä moniko lukija ja ystävä tämän postauksen jälkeen kaikkoaa :D


•En tykkää suklaasta. Varsinkaan mistään täytesuklaista! Jos suklaata olisi ihan pakko syödä, niin sitten söisin tummaa suklaata.

•Mua luullaan aina nuoremmaksi, mitä oikeasti olen. Oppilaiden mielestä olen noin 14 - vuotias ja ulkopuolisten mielestä olen kauhean nuori äiti. No kolmekymppiä on jo ihan ovella,  että siinä teille teiniäitiä.

•Varpaani ovat epänormaalin lyhyet ja olenkin vasta viimevuosina alkanut  käyttämään sandaaleja. Ennen en kehdannut.

•Olen maailman laiskin ajamaan säärikarvoja talvella. Eipähän tarvitse käyttää pitkiä kalsareita, kun on villahousut omasta takaa...

•Olen pöllinyt kerran vahingossa Ikeasta henkareita. Olin kuitenkin rehellinen ja palasin tunnustamaan rikoksen. Selvisin ilman tuomiota.

•Haaveilen salaa taas uusista kengistä...

•Inhoan yli kaiken juoda maitoa muovimukista!

•Enkä myöskään ikinä voisi juoda vettä lasista, josta juuri äsken join maitoa.

•Olen ollut koko elämäni aikana vain kaksi päivää töistä pois sairaslomalla. 

•Omaan erinomaisen kyvyn muistaa numeroita. Tunnusluvut, puhelinnumerot ja rekkarit, niin omat kuin naapureidenkin,  ovat varmassa tallessa ja muistissa!

•Rakastan jääkaappikylmiä nakkeja!

•Olen kehitellyt naapureista omia johtopäätöksiä heidän menoistaan ja tulemisistaan..Olen siis ihan kauhea kyylä! 

•Pelkään ilotulitusraketteja.

•Olen järkyttävän kateellinen anopille heidän tuplakuplastaan...

•Tämä lista voisi jatkua loputtomiin, olen sen verran outo tyyppi.


Mitä outoja kummallisuuksia teistä lukijoista löytyy?

20 kommenttia:

  1. Hauska postaus! t. Toinen ten years younger showsta kotiutunut 24-vuotias eiku 14-vuotias housewife! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sittenhän meitä on kaksi! Aika tehokas on kyllä tuo show, ilman leikkauksia saa ihmeitä aikaan ;)

      Poista
  2. HAHAA! Olipas hauska :D Ja joo, oot outo! Mäkin oon varmaan vähäsen, kun muutama juttu tärppäs mullakin ;)

    VastaaPoista
  3. Ihan sama juttu: minäkään en koskaan voisi juoda vettä samasta lasista, josta join vastikään maitoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis niin ällöttävää! Meinaan aina laatoittaa pari neliötä, jos näen jonkun juovan sellasta sameaa maidonsekaista vettä. Yök!

      Poista
    2. Kui kestät sen päivittäin...

      Poista
  4. Olipas hauska postaus. Täällä toinen varpaitaan peittelevä! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sovitaanko, että ensi kesänä esitellään outoja varpaitamme oikein ylpeinä? ;)

      Poista
  5. :O Kuinka kukaan voi olla tykkäämättä suklaasta! Nyt oon kyllä kade, auttais paljon! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä juuri siksi, että olen outo? ;) Mut älä oo kade, korvaan sen kaiken suklaan sitten muilla herkuilla... :D

      Poista
  6. Hauska lista :D Etkö joutunut raskausaikanakaan sairaslomalle? Itse olin kaksosista 2 kk, vaikka mitään ihmeitä ei ollutkaan.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Siis itseasiassa en joutunut, kun kikkailin kesälomat juuri siihen äitiyslomaa ennen! Eli aika tarkkaan kaksi kuukautta olin minäkin levossa, mutta virallisesti siis lomalla.

      Poista
  7. Kiva postaus ja mainiot kuvat! Nyt täyttyy kyllä todeta, että olet todella kaunis.:) pitäisi itsekin pyytää tulla kuvatuksi lasten kanssa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai no kiitos! :) Nämä kuvat ovat jostain viime kesältä, joten nykytilanne saattaa olla jo eri ;)

      Poista
  8. Täältä löytyy vähintään yhtä outo kuin sinä ;) Hauska postaus ja aidosti rehellinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kati! Mitä sitä turhaan peittelemään outouksia, aika tylsää olisi jos oltaisiin kaikki samasta muotista :)

      Poista
  9. Tarkkaileva ainakin olet ja tarkkamuistinen, jos kerran tunnusluvut pysyvät mielessäsi. No, joo nuorempana mullakin ja osa nytkin, mut hälinässä vaikea muistaa/palauttaa mieleen. Kaikki on jollakin tapaa outoja, Riippuu näkökulmasta. Erityislaatuisuus on rikkaus. Kiva, että sinä olet outouksinesi kollegana. Nuori, kaunis ja simpsakka! Piristävä poikkeus! Terveisin ex baby face

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti Tuija! Sait aikaiseksi mulle tosi hyvän mielen :)

      Poista

Kiitos, kiva kun kommentoit!