perjantai 5. syyskuuta 2014

Kesämiehet

Ihan uskomatonta, että nyt elellään jo syyskuun viidettä! Ylihuomenna pojat täyttävät kaksi vuotta ja syksy on virallisesti alkanut. Aamut alkavat olla jo melkoisen kylmiä ja ohuet hanskat on ollut jo vähän pakko kaivaa vaatehuoneen jemmasta. Ilman takkia ei pärjää enää ollenkaan ja ballerinat on varastoitu ensi kesää varten, ollaanpa me oltu jo vähän syysflunssassakin. Kylmistä aamuista huolimatta, eilen ja tänään on iltapäivällä pärjännyt ulkona ihan teepaitasillaan. Siltikin kesä oli ja meni, mutta arkistojen kätköistä löytyi yksi ihana kesäinen päivä. Näiden kuvien avulla selviää kyllä vähän pimeämmistäkin aamuista!


Voih, tajusinpa muuten juuri, että nuo shortsit tuskin enää mahtuvat ensi kesänä. Jos joltakulta löytyy samat koossa about 98/104, niin viestiä tänne asap!

7 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Meillä pahvilaatikko on myös kova sana. Siitä lähtien, kun ostettiin uusi tulostin pari viikkoa sitten on poika istunut päivittäin pitkät ajat leikkien pahvilaatikossa leluillaan. "Äiti, kato tää on mun asunto!" huikkaa ja kohta ei näe koko poikaa, kun katoaa kokonaan tuonne ensimmäiseen omaan yksiöönsä :D

    VastaaPoista
  2. Hyvää päivää teille kaikille teille nimeni Christopher Miles, olen Yhdysvalloissa, Texas, olen erittäin tyytyväinen, koska olen kirjallisesti todistuksen miten sain laina tästä lainasta, uskon Jumala on suunnitelma minulle, kun olin ollut huijatuksi rahani monet ns lainanantajista, i petettiin ja melkein mielestä ottaa elämäni, mutta Jumala on tarkoitus minulle, jos haluat saada lainaa tahansa yritys täytyy valita Mike Johnson Firm, kun i oli ensimmäinen alkoi hänen kanssaan, luuli kuten muutkin, ja minun Greatest yllätys sain lainaa $ 69,000.00 tililläni ja se oli tarkka summa i haettu hänen yritys, ja teille, että on tunne, että ei ole toivoa sinä? on valhe, koska jos kiinnostunut saamaan tahansa laina, voit ottaa yhteyttä häneen sähköpostitse, hänen sähköposti on: mikejohnsonfirm@yahoo.com, God Bless pidät hän siunannut minua Mike Johnson saamalla lainaani jälkeen ollut laskussa käsissä huijauksia.

    Kiitos.
    Christopher Miles.

    VastaaPoista

Kiitos, kiva kun kommentoit!