tiistai 29. heinäkuuta 2014

Kaksi uutta suosikkia



Talvella hehkutin kovaan ääneen kuivashampoon perään ja ylistin sen maagista toimivuutta kotiäidin arjessa. Nyt olen löytänyt kaksi suosikkia lisää, kiitos vain teille lukijoille. Monessa kommentissa kehuttiin tuolloin BB-voiteen nimeen, ja siitä innostuneena päätin vihdoin itsekin marssia kauppaan ostamaan sitä ihmeainetta. Ja olen myyty, miksi ihmeessä en ole tajunnut tätä ennen? Onhan sitä mainostettu jo ikuisuudet jokaisessa mahdollisessa mediassa, mutta jotenkin olen vain sivuuttanut koko jutun. No onneksi uskoin teitä ja nykyään meikkipussista löytyy vakiovarustuksena L'Oréalin BB-voide.


Toinen uusi lempparini on Palmoliven kuoriva suihkusaippua. Törmäsin tähän kerran eräällä Prismareissulla ja päätin kokeilla. Enkä kyllä enää ymmärrä, miten olen ennen jaksanut aina erikseen käyttää ensin kuorivaa voidetta ja sitten suihkusaippuaa. 2 in 1, ihanan helppoa! Thermal Spa -saippuan tuoksu on aivan ihana ja kuorivasta ominaisuudestaan huolimatta iholle jää kosteutettu tunne. Ennen vannoin täysin Doven tehokosteuttavaan suihkusaippuaan ja Oriflamen kuorintavoiteeseen, mutta Palmolive kyllä nyt syrjäytti nämä kaksi kestosuosikkia. 


Ei muuta kuin olkaa hyvät L'Oréal ja Palmolive, saitte juuri ilmaista mainosta hyvin tyytyväiseltä kuluttajalta!

Löytyisikö teiltä lisää hyviä vinkkejä kauneudenhoitoon?

2 kommenttia:

  1. Mulla on Oriflamen BB voide ja sekin on loistava tuote. Ostin Yves Roscherilta uuden peitepuikon. Sekin on pieni arjen pelastaja, jollaa saa ihon väriä pieniltä alueilta tasaisemmaksi. Mukaan tarttui myös kasvojen-kuorinta ja puhdistusnaamio. Ihana välillä hemmotella itseään naisten hömppätuotteilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa ihanalta! Pitäiskin taas joskus pitää vähän hemmotteluiltaa...Mulla on Lorealilta myös peitepuikko, jota käytän tavallisina kotipäivinä peittämään mustaakin mustemmat silmänaluset :D En mä kotona jaksa mitään meikkivoiteita yms käyttää...

      Poista

Kiitos, kiva kun kommentoit!