lauantai 29. maaliskuuta 2014

Ombre!

Periaatteessahan mulla on ollut jo pidemmän aikaa liukuvärjätyt hiukset, johtuen pitkästä epämääräisestä juurikasvusta, jota on peitelty raidoittamalla. Mutta aamupäiväisen kampaajavisiitin jäljiltä nyt ne ovat ihan virallisestikin liuku- eli ombrevärjätyt. Ja kyllä tykkään, ai että!


Juurikasvun väri on melko lähellä omaa luonnollista väriäni, kuitenkin aavistuksen taitettuna viileämpään. Latvat ovat kylmän vaaleat ja viilenevät entisestään hopeashampoopesujen jälkeen. Pituudesta napsastiin pois vajaat 10 senttiä ja latvaa rikottiin aavistuksen, kuitenkaan kerrostamatta liikaa. Olen kyllä ihan superonnellinen, että olen löytänyt niin hyvän kampaajan, ettei mun tarvitse edes melkein ääneen sanoa mitä haluan, vaan automaattisesti suunnitelmat on meillä samat.

Olen ollut aina tosi tarkka hiusten suhteen enkä todellakaan luota niitä kenenkään muun käsiin kuin ammattilaisen. Kerran olen käynyt opiskelijalla leikkauttamassa tukkaa enkä kyllä mene toiste. Ne rahat menivät täysin hukkaan, ja se aika mikä siihen operaatioon kului! Paljon mielummin maksan tilini tyhjäksi ammattilaiselle ja tiedän saavani loistavan lopputuloksen, säästän sitten vaikka vaateostoksissa. Hiukset on mulle tärkeä asia. Piste.

8 kommenttia:

  1. Ihanat hiukset :) Mulla sama edessä viikon päästä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tack. Joko oot päättänyt mitä meinaat tehdä? :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Nää on kyllä kivat :) Tosi vaikea vaan ottaa kuvaa, missä ne näkyis parhaiten!

      Poista
  3. On kyllä ihanan näköiset :)

    Mä oon miettinyt tuota liukuvärjäysjuttua, mutta jotenkin en uskalla. Oon aika nynny näissä hiusasioissa, ja mulla on tosi pitkään ollut tummat hiukset joissa vaaleita raitoja antamassa ilmettä. Tosin taas pitäisi mennä värjyyksille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin tää mun kampaaja teki sen värjäyksen kammalla eli tukassa ei näy selkeesti sitä värien rajaa. Jossain valossa näyttääkin ihan raidoitukselta! Uskalla vaan ;)

      Poista

Kiitos, kiva kun kommentoit!