lauantai 16. marraskuuta 2013

IKEA vol. 2

Eilen oltiin siis toistamiseen tällä viikolla Ikeassa, shoppailuseurana tällä kertaa oli Pikku-Sintti ja Pikku-Sintin kummitäti. Meidän Eino alkaa olla jo aika kokenut pikku-shoppailija, eikä siis kaupoissa kiertely ole mikään ongelma. Tai no tottakai aina jossain välissä alkaa hiukan turhauttaa, kun äiti viidettä kertaa palaa lamppuosastolle ja miettii, olisiko se plafondi sittenkin kiva

No tällä kertaa saalis oli hiukan heikompi, mutta toisaalta eipä ostoslistalla ollutkaan mitään muuta kuin lihapullia. Pitemmän aikaa olen jo halunnut keittiöön jotain uutta juttua, ja ostinkin muutamat lasipurkit, joihin tiensä löysivät pasta kavereineen. Meillä oli edellisessäkin asunnossa L-mallinen keittiö, joten sama järjestys keittiön tasolla muutti meidän mukana tänne talonpuolikkaaseen. Nyt se sama vanha marimekkoteepannukivituikkuleikkuulauta -systeemi sai väistyä, ja tilalle tuli tämä:



Ja voitteko uskoa, minä, joka saan jopa tekokukatkin kuolemaan, olen onnistunut saamaan meidän palmuvehkaan (?) kaksi uutta alkua! Hei haloo, olen tainnut kastella sitä viimeksi joskus muuton yhteydessä..Kasvin olen saanut silloin opiskelemaan lähtiessäni eli reilut kuusi vuotta sitten, eikä tänä aikana siihen ole ilmestynyt yhtään ainutta uutta alkua. Olen joutunut kehittelemään jopa tuollaisen maailman kauneimman naruvirityksen, etteivät oksat roiku missä sattuu. Se onkin lähes ainoa asia, mitä olen kasvin eteen tähän mennessä tehnyt. Ilmeisesti joku muukin siis viihtyy täällä talonpuolikkaassa :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kiva kun kommentoit!